"מרחב יצירה משותף" או אם תירצו "סלפי משותף" "יצירה בפעולה" [i] היא מתודת הוראה הנלמדת במכללה לחינוך לווינסקי, כחלק מתהליך הפיתוח המקצועי של מורים. המתודה מנסה להתחקות אחר דרכי פעולה של אמנים וקבוצות יצירתיות כמקור ללמידה משמעותית, כאשר אסטרטגית ההוראה של המורה היא שפת "הרשתות החברתיות". מירב גורן [ii] 19.5.16 האמנם הביטוי "סלפי משותף" ( Me-We ) הפך למתודה הוראתית במוסדות להכשרת מורים ? מדוע חשוב למורה במציאות הווירטואלית בה אנו חיים, להתחקות אחר שפת הרשתות החברתיות ולחלץ מהן שיטות הוראה? האם נקודת מוצא ללמידה "סלפית" (...ולא האקדמיה עדיין לא מצאה חלופה עברית למילה סלפי ), ורק אחרי כן , שיתוף בקבוצה היא מפתח לתהליך חינוכי איכותי ? נסו לרגע לדמיין מרחב לימודי, חברתי ,פתוח, בו נקודת המוצא ללמידה ...
הסטודיו לחדשנות רב-תחומית הינו מרחב לימודי שמזמן תהליכי התחדשות,יוזמה ושינוי,כמתן מענה לצרכים העולים מהשטח. הסטודיו מבטא את ערך האמנות בארגונים ובתהליכי למידה, ואת הקשר ההדוק בין תהליכי יצירה של אמנים, ממציאים וגיבורי תרבות למחקר פעולה. הסטודיו מהווה "מרחב יצירה רב-תחומי "כמקור להנעת תהליכים חדשניים וגיבוש ייחודיות. מתודת העבודה מתקיימת בדרך של "יצירה בפעולה"- מחקר פעולה ותהליכי יצירה. התמורה בתהליך: תודעה פעילה, משמעות, שותפות דיאלוגית בגישה לידע רב תחומית תוך חינוך ליצירתיות ובאמצעותה.