חינוך לאמנות ובאמצעותה בימים אלו, מחיה את העולם הפנימי שלנו ומעוררת אותנו לחברתיות ולשיתופיות . את הדמיון והחלומות לא ניתן לקחת מאיש. לעורר את הדמיון עקרונות פעולה שעלינו לעורר בכל מפגש למידה הוראה בזום או בפעילות א-סנכרונית: 1. ליצור משמעות אישית ללמידה ולצאת להכללות משותפות . מנרטיבהאישי לקולקטיבי 2. אימון יצירתי - לעורר הנעה פנימית לשם הבנת החומר הנלמד דרך בחירה, השוואה, דמיון, יצירה 3. למצוא את המקום הנכון לי, מציאת קבוצה מותאמת ללמידה ויצירה התמודדות רציונלית עם החומר הנלמד 4. חקירה וגילוי ביחד או לבד אחרי הבנת החומר הנלמד דוגמאות ותהליכי הוראה למידה אופרטיבים: 5. ליזום , להמציא לקשר לשתף : יצירת מאמץ מודע ושיטתי לעודד את התלמידים ליישם את מה שלמדו בתהליך בהקשרים שונים ומגוונים. לשתף ולקשר -ללמוד מהקבוצה שלי ומקבוצות אחרות. כלומר הבנה וחשיבה כםעולה חברתית (פרקינס) , הכללה קישור ומטה קוגנציה מתוך זיקה לאחרים. כך גם בתהליך היצירה האמןנאו קבוצת האמנים יוצרים תוך התכתבות עם המציאות. 7. התבוננות- רטרוספקטיבה . לצאת להכללות סביבות למ...
הסטודיו לחדשנות רב-תחומית הינו מרחב לימודי שמזמן תהליכי התחדשות,יוזמה ושינוי,כמתן מענה לצרכים העולים מהשטח. הסטודיו מבטא את ערך האמנות בארגונים ובתהליכי למידה, ואת הקשר ההדוק בין תהליכי יצירה של אמנים, ממציאים וגיבורי תרבות למחקר פעולה. הסטודיו מהווה "מרחב יצירה רב-תחומי "כמקור להנעת תהליכים חדשניים וגיבוש ייחודיות. מתודת העבודה מתקיימת בדרך של "יצירה בפעולה"- מחקר פעולה ותהליכי יצירה. התמורה בתהליך: תודעה פעילה, משמעות, שותפות דיאלוגית בגישה לידע רב תחומית תוך חינוך ליצירתיות ובאמצעותה.