מתודולוגיה ליישום חדשנות בחינוך לחץ למאמר: ווינשטיין,גל, גורן (2010):בתוך בתי"ס ניסויים בית יוצר לחדשנות בחינוך . חלק ג'. בעריכת חן&ספורטה .אונ' ת"א
הסטודיו לחדשנות רב-תחומית הינו מרחב לימודי שמזמן תהליכי התחדשות,יוזמה ושינוי,כמתן מענה לצרכים העולים מהשטח. הסטודיו מבטא את ערך האמנות בארגונים ובתהליכי למידה, ואת הקשר ההדוק בין תהליכי יצירה של אמנים, ממציאים וגיבורי תרבות למחקר פעולה. הסטודיו מהווה "מרחב יצירה רב-תחומי "כמקור להנעת תהליכים חדשניים וגיבוש ייחודיות. מתודת העבודה מתקיימת בדרך של "יצירה בפעולה"- מחקר פעולה ותהליכי יצירה. התמורה בתהליך: תודעה פעילה, משמעות, שותפות דיאלוגית בגישה לידע רב תחומית תוך חינוך ליצירתיות ובאמצעותה.