ה מושג מרחב למידה בהקשרו של הקוריקולום הרצוי מבטא (לוין ונבו 1997 ): •רב מימדיות –אורך רוחב עומק וזמן •פתיחות , רלוונטי , אותנטי •גמישות •דינמיות ביעדים •תהליכים משותפים •המורה התלמיד והמומחה נתפסים כחלק מהמציאות הכוללת התנסויות , התפתחויות והשתנויות •זיקה בין תחומי הדעת •ערכים, מושגים , סוגיות חוצי גבולות בין תחומיים שילוב סגנונות הוראה : • ג ישה קונסטרוקטיביסטית – ראה הרחבה בהמשך הדף •שילוב בין גישות לידע •למידה חקרנית – חקר אישי ואו חקר בקבוצות • למידה דיאלוגית- ראה הרחבה בהמשך הדף •למידה שיתופית •למידה פעילה , חוויתית •חוסר אחידות בזמן, בתכנים במקום •פתיחת מרחבי הלמידה מעבר לגבולות ביה"ס •מתן אפשרויות בחירה ועוד ... נושאים נוספים בהם נדון - תפיסת ההווה : נמרוד אלוני , תמר לוין שרן ועוד... - תפיסת העתיד : רוני אבירם , דוד פסיג , ד. גורדון - תפיסה מערכתית : אינה פוקס - קוריקולם הגדרה -מגוון נקודות מוצא ללמידה - מושגי יסוד בתכנון לימודים...
הסטודיו לחדשנות רב-תחומית הינו מרחב לימודי שמזמן תהליכי התחדשות,יוזמה ושינוי,כמתן מענה לצרכים העולים מהשטח. הסטודיו מבטא את ערך האמנות בארגונים ובתהליכי למידה, ואת הקשר ההדוק בין תהליכי יצירה של אמנים, ממציאים וגיבורי תרבות למחקר פעולה. הסטודיו מהווה "מרחב יצירה רב-תחומי "כמקור להנעת תהליכים חדשניים וגיבוש ייחודיות. מתודת העבודה מתקיימת בדרך של "יצירה בפעולה"- מחקר פעולה ותהליכי יצירה. התמורה בתהליך: תודעה פעילה, משמעות, שותפות דיאלוגית בגישה לידע רב תחומית תוך חינוך ליצירתיות ובאמצעותה.